Second Hand

Ljungandalens Församling driver tillsammans med Mitt Norden Biståndscenter / Erikshjälpen en Second Hand Butik i Fränsta. Butiken ligger på Fränstavägen 253, i f.d. Församlingsgården. Här kan du göra massor av fynd till bra priser.

Butiken är öppen tisdagar och torsdagar mellan 12-18, onsdagar och lördagar mellan 11-15. Inlämning av varor tisdag t.o.m. fredag 9-16, lördag 11-15. (Finns vi där tar vi naturligtvis emot varor på andra tider.)

Du kan stödja verksamheten genom att skänka dina överblivna prylar, möbler, kläder mm. till oss. Vi förvandlar det du inte behöver till bistånd världen över. Ring 0691-315 27 så hämtar vi, eller lämna själv in i vår butik. Observera att vi hämtar inte enbart kläder, om det inte handlar om mycket stora mängder.

Önskar du mer information om Erikshjälpens Second Hand utöver landet så går du in på www.erikshjalpen.se och klickar dig sedan fram till Erikshjälpen Second Hand.