Maj
ANNORLUNDA GUDSTJÄNST GENOM PRAKTISKT ARBETE I KYRKAN

Vi firar Gudstjänst genom praktiskt arbete i vår kyrka. Drop in under hela dagen för att göra en insats gällande det praktiska renoveringsarbetet i vår kyrka. Du kommer när du vill och lämnar när du inte har möjlighet att stanna längre.

00:00
INGEN GUDSTJÄNST I LJUNGANDALENS KYRKA. VI UPPTAR VÅRA SÖNDAGSGUDSTJÄNSTER I SLUTET AV SEPTEMBER MÅNAD. FRAM TILL DESS ÄR ONSDAGKVÄLLENS BÖNEGUDSTJÄNST VÅR HUVUDGUDSTJÄNST, VÄLKOMMEN DÅ!

LADDNINGSSTATIONEN

Vi samtalar och delar tankar runt ett av Bibelns kapitel, denna onsdag omkring psalm nr.2 i Psaltaren.. Vi ber tillsammans för våra gemensamma böneämnen och ger möjlighet till bön och förbön för enskilda behov..

LADDNINGSSTATIONEN

Vi samtalar och delar tankar runt ett av Bibelns kapitel, denna onsdag omkring psalm nr.3 i Psaltaren. Vi ber tillsammans för våra gemensamma böneämnen och ger möjlighet till bön och förbön för enskilda behov..